Oldalak

új minták

Kedvet kaptam én is a kalocsai mintához, természetesen a festéshez. Ez volt az első próbálkozásom, amit pólóra festettem. Egyenlőre még csak gyerekméret van, de lesz folytatása.
A másodiknál már bátrabb voltam, nagyobb mintát pingáltam.
Végül - de nem utolsó sorban - pedig egy ilyen kis egyszerű mintát festettem meg.
 A telefontokjaim száma igencsak megcsappant, ezért gondoltam, készítek újakat, szintén népies motívumokkal.
A dolog érdekessége, hogy nem igazán szeretem az erőteljes színeket, ez a két tok mégis nagyon tetszik most.
Azért varrtam pár "hagyományosat" is, habár ilyenből sem készítettem még túl sokat. Ebből a fajtából sem ezek lesznek az utolsók.
A levenduláim ismét szépen kivirágoztak, van belőle bőségesen, jutott a párnákba is, amiket most szintén kipingáltam, de természetesen csak levendulavirággal. Mondom sem kell, hogy valami elképesztően jó illatuk van!
Végül pedig valami, ami szintén kalocsai. Kíváncsi volnék, hogy erről kinek mi a véleménye.
 Na, ez mi?
Bizony! Egy alsónadrág!

Nincsenek megjegyzések: