Oldalak

Ízisz

Nagy munkában voltam, szó szerint nagy-ban, még ha a szó szoros értelmében nem is csak munkának éreztem.
Megtisztelő felkérést kaptam két gondolat szék kárpitjának festésére. A végeredmény fent látható, de kezdem máris az elején:
Azt mondják: minden kezdet nehéz, de nekem szerencsére akadt segítségem.
Nem kapkodtam el, ha lassan is, de haladtam.
 
És ahogy haladtam, egyre inkább élveztem az alkotást.
Elkészült az első Ízisz, így már kezdhettem is a másodikat:
 Ugyanaz, na nem pepitában, csupán tükörben.
És egyre színesebb tollakkal ékesítve.
Szinte már csak az utolsó ecsetvonásokra van szükség és kész a második is.
Íme! Elkészült ez is.
 

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Kreamazsi!

Nagyon szépet alkottál, lehet nem fontos, de amit rajzoltál nem Ízisz, hanem Maat Istennő... az ő fején szokott lenni strucc toll... :)

Üdv.
R.