Oldalak

téli szünet

Kicsit hosszúra nyúlt a "téli szünetem", de nem tétlenséggel telt. Csak valahogy a képeknek nem akaródzott felkerülni ide...
Kipróbáltam a zsugorkát! Mondhatom gyerekjáték és ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy a gyerekekkel ezeket készítettük:
Nagyon könnyű dolgozni vele, mindenkinek nyugodt szívvel merem ajánlani.
Ezt az autót még karácsonyra pingáltam.
Kis boszorka, akit már rég terveztem megfesteni. Megvásárolható a boltomban!
Keresztlányom születésnapi partira volt hivatalos. A kis barátnője nagy lovas rajongó, ezért készült ez a póló neki.
Unokaöcsém barátja pedig Forma 1 fan, ráadásul a vörös bikák a kedvenc csapata.
És még egy karácsonyi ajándék, amit a kisebbik unokaöcsémnek hozott a Jézuska.
Egy újabb cicaágyat is varrtam, most takaróval, amivel nem a cicát, hanem a kanapét lehet letakarni.
Ezt a gobelint nem tegnap kezdtem el varrni, de csak a két ünnep között fejeztem be. Megvásárolható!
Ezek a parafa poháralátétek viszont egész frissek. Egy hete készültek.
Végül pedig egy újabb pingálmány. Gombóc Artúr.

Nincsenek megjegyzések: