Oldalak

kiskarácsony...

És még mindig varroda...
Készítettem pár karácsonyfára is akasztható díszt. Ilyen szaloncukrokat a meska-n láttam és nagyon megtetszettek, mert amilyen egyszerűek, legalább olyan mutatósak is.

Hogy hogyan kerül a csizma az asztalra? Hát így!

Angyalszárny a la Tilda.
Nagyobban is elkészítettem, amit a karácsonyi baba hátára erősítettem egy vékony szalaggal (mint egy iskolatáskát, gondolva az ünnepek elmúlására), de arról sajnos nem készítettem fotót és legnagyobb meglepetésemre, egy szempillantás alatt új gazdája lett neki.

Szárnyas malac. Szintén Tildus egyik barátja, ami szerintem akár újévi malacnak is beillik.

Kicsit más:
 Hungarocell alapra tűzdelt szalagok, vagyis articsóka.
 Ez éppen egy harang.

 Igazából így látszik, hogy miért is kapta ezt a nevet ez a technika:

 Szeretem ezt is csinálni, mert nagyon mutatós és rengetegféleképpen variálható.


És végül, de nem utolsósorban:
A bőgatyás fiú baba!
Olyan igazi meztilábas paraszt fiúcska.


Nincsenek megjegyzések: